29 Mayıs 2013 Çarşamba

Dortek ‘ten rengarenk iç kapı modelleri (Fronia)

Amerikan kapı modelleri 2013 modern iç kapı modelleri renkli iç kapılar Dortekkapı mutfak kapısı çeşitleri genç odası kapıları dekoratif iç kapı modelleri…



Yaklaşık 3 yıl önce evimin kaplarını Koçtaş ‘tan aldığım Amerikan kapılar ile yeniledim, bir çoğumuzun olduğu gibi bende beyaz renkli kapılar ile büyümüştüm ve bu ton kapılarda bana artık oldukça boğucu geliyordu. Ancak yeni kapılarımın renk seçiminde bu duygu ile büyük bir hata yaptım ve kapılarımın rengini venge olarak seçtim. Bu ton evimi biraz karanlık gösteriyor şimdi:) Ancak sonuçta beyazdan daha iyi duruyor, yada en azından bana öyle geliyor. Peki sizler beyaz kapılarınızdan sıkıldınız mı yada kapılarınızı beyaz olmayan farklı tonlardaki kapılarla değiştirmek mi istiyorsunuz ?… O halde yaklaşık yarım asırlık deneyimi ile kapı üretimine devam eden, Kastamonu kökenli firmamız Dortek ‘in rengarenk kapılardan oluşan Fronia koleksiyonunu inceleminizi tavsiye ederim arkadaşlar. Sarılar, turuncular, maviler, özellikle çocuk odaları için pembeler bu koleksiyonda göz alıcı bir şekilde yer alıyorlar, üstelik oldukçada şık desenlerede sahipler…



Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder